de geluksbrengers mockup Vluchtelingenwerk

De geluksbrengers - Vluchtelingenwerk

Website - Groeimarketing

De Geluksbrengers is een project van Vluchtelingenwerk, met als doel om de dromen van jonge vluchtelingen in de kijker te zetten.

Alle waargemaakte dromen geven ze zorgvuldig weer op een kaart op de website. Zo kan iedereen perfect volgen waar dromen zijn uitgekomen, mede dankzij de Geluksbrengers.

Bezoek website

Over dit project

Dit project, opgestart in samenwerking met Tumult vzw en Cera, geeft jongeren opnieuw hoop door, eventueel samen met een zogenaamde Geluksbrenger, dromen te laten uitkomen. 

Vluchtelingenwerk brengt verenigingen, vrijwilligersorganisaties en burgers in Vlaanderen samen. Ze helpen jonge vluchtelingen aan een mooie nieuwe start: het waarmaken van hun dromen.

Vooral samen wordt alles verwezenlijkt, hoe groot of hoe klein ook de droom zou mogen zijn. Het geluk zit soms in kleine dingen voor jonge vluchtelingen, en dat draagt de campagne. De Geluksbrenger dan ook naar voren. Iedereen die wil, kan helpen dromen te verwezenlijken.

geluksbrengers team

Enkele details:

Dromen kaart weergave

Via de kaart module kan je zien waar reeds uitgevoerde dromen zich bevinden. Zo kan je samen met anderen dromen beleven, en kan je meteen ook zien waar jij nog anderen kan helpen dromen waar te maken.

Een duidelijke weergave van een mooie toekomst voor jonge vluchtelingen. Waar dus ook jij een belangrijke rol in kan spelen.

Help jij de kaart mee opvullen?

Groter bereik via Google Adgrants

En de samenwerking gaat verder. Via het goede doel sponoring programma van Google, genaamd ‘Adgrants’ helpen we het bereik van degeluksbrengers.be en vluchtenlingenwerk.be vergroten.

Google sponsort advertentiebudget aan Vluchtelingenwerk en wij helpen hen om dit nuttig te besteden.

Vooraleer wij campagnes mee opstarten, doen wij een volledige zoekwoord analyse. Aan de hand van die uitkomst kunnen wij beter inspelen op de markt om campagnes op te stellen. Zo volgen wij samen met Vluchtelingenwerk verscheidene campagnes beter op. En dat maakt de samenwerking des te leuker! 

google adgrants

Wat zegt Eva Raymaekers van Vluchtelingenwerk?

Voor we met de website starten vond ik het moeilijk in te schatten hoe het proces ging verlopen en de website er uiteindelijk ging uitzien. De prototype tool maakte het heel gemakkelijk om het ontwerp en de inhoud te bespreken en tot een mooi eindresultaat te komen. 

Alle betrokken partijen waren heel enthousiast over het resultaat. Ook de workshop vonden we een absolute meerwaarde. Hierdoor konden we zelfstandig met de website aan de slag en kregen we inzichten in de zoekwoorden die pasten bij onze website.

Eva Raymaekers
Medewerker beweging en campagne
Vluchtelingenwerk

Eva Raymaekers

Benieuwd welke boost we aan jouw onderneming kunnen geven?

Contacteer ons+32 487 49 99 97
branding gent
Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Bedankt

Je bent ingeschreven op onze nieuwsbrief