Content
Wil je opvallen? Creëer dan waardevolle en relevante content voor jouw doelpubliek.
Zonder inhoud geen website. Zorg voor voldoende beeldmateriaal en profileer jezelf als dé expert in jouw vakgebied of niche. Speel in op concrete problemen en geef voorbeelden van wat je al gedaan hebt. Zo geef context aan jouw bezoekers en is het duidelijk wie je bent en waarvoor ze bij jou moeten zijn.
Home / Expertises / Branding
Fotografie
Een foto zegt meer dan 1000 woorden
Beeld is het eerste wat jouw bezoeker ziet. Wij zeggen vaak: een goede site met slechte foto’s is een slechte site en omgekeerd.
Wil je een “wauw” creëren? Dan zijn goede foto’s het belangrijkste element. Fotografen komen in alle kleuren en maten, met elk hun expertises. Wij helpen je aan de ideale fotograaf voor jouw project.
Video
Prikkel alle zintuigen
Wil je communiceren met je doelgroep? Dan is video erg belangrijk! Via video kan je namelijk heel snel je boodschap overbrengen.
Het interactief element zorgt dat je bezoeker direct mee is met je verhaal. De drempel is lager dan bij tekst en je kan je gevoel tot aan je klant brengen. Video komt in vele formaten. Van korte infomercials tot complete kortfilms. Wij werken met verschillende videomakers en helpen je graag de juiste keuze maken.
Copywriting
Een goede tekst overtuigt en zet aan tot actie!
Goeie teksten zijn van fundamenteel belang voor een sterke website. Trek de juiste bezoekers aan en overtuig ze van jouw meerwaarde.
Copywriting komt in verschillende vormen: storytelling, webteksten, blogposts, nieuwsbrieven, productbeschrijvingen, social media posts, enzoverder.
Vertalingen
Internationaliseer je jouw bedrijf?
De eerste stap bij het internationaliseren van jouw bedrijf is het vertalen van jouw website.
Onze vertalers vertalen jouw website haarfijn, en wij implementeren het in jouw website. Maar ook alle andere onderdelen, zoals jouw advertentie teksten, printwerk en veel meer…
Content strategie
Kies voor een doordacht plan van aanpak
Over wat schrijf je in jouw blog? Zijn jouw bezoekers hiernaar op zoek? Zet je de juiste content op het juiste media?
Zorg ook dat de bezoekersflow goed zit, leg linken tussen verschillende pagina’s en zet op elke pagina minstens één duidelijke call to actions. Zo begeleid je jouw bezoekers optimaal in hun zoektocht.
Benieuwd welke boost we aan jouw onderneming kunnen geven?
Drink samen met ons online of offline een koffie.