hier misschien nog iets over zetten? Werkwijzemeten is weten, gericht metenwat allemaal kan op google? (infographic?)

Google is een zoek advertentie kanaal, waarbij je de vraag aan het aanbod matcht.

De advertentiemogelijkheden via Google zijn immens.

  • Branding campagnes
  • gespecialiseerde zoekwoord campagnes
  • display campagnes
  • retargeting campagnes
  • adverteren op gmail
  • adverteren op youtube
  • shopping advertenties
  • en veel meer…

We meten wat werkt en schalen de goed werkende campagnes op

Analyse en voorbereiding

Nog voor je start met adverteren is de voorbereiding heel belangrijk

  • Strategie: Welke doelgroep target je het beste? Op welk kanaal? Wij zoeken het uit.
  • Keywoord analyse: Naar wat is je doelgroep op zoek? Wat typen ze in?
  • Meten is weten: We zetten alle trackers op om de conversie van jouw campagnes heel gericht te meten en bij te sturen
  • Optimalisatie van jouw landingspagina’s: Om jouw campagne zo kostefficient mogelijk te runnen optimaliseren we eerst jouw landingspagina’s. Hoe beter deze converteren, hoe meer klanten je trekt uit je campagne. Dit is dus heel belangrijk

Opzetten van campagnes

We zetten verschillende campagnes op en toetsen deze tegen elkaar af. We houden enkel de best werkende campagnes om zo kostefficient mogelijk te kunnen adverteren. Ook testten we verschillende advertenties bij elke campagne, om zo het beste resultaat te garanderen.

Opvolgen, finetunen en rapporteren

Opvolging is cursiaal. Adverteren is een concurrentie strijd. Als jouw concurrenten hun campagnes aanpassen heeft dat invloed op jouw campagnes. Ook doen er zich nieuwe oppertunities voor uit de data van je bestaande campagnes. Zo verzekeren we de optimale campagne voor jouw bedrijf. Via uitgebreide dashboards rapporteren we jouw resultaten